De mest stillede spørgsmål

Spørgsmål vedrørende
vores produkter

Udsolgt vare?
Hvis vores bambustandbørste eller en anden vare er udsolgt, vil du ikke modtage en regning for beløbet. Såfremt beløbet allerede er trukket fra din konto vil beløbet blive fratrukket vores næste forsendelse til dig i forbindelse med dit abonnement ellers vil beløbet blive tilbageført til dig.
Hvordan er det muligt at få en ekstra tilsendt?

Hvis du ønsker at få tilsendt en ekstra tandbørste, enten fordi du vil have nogle til dine gæster, eller har smidt din egen væk, skal du bare logge ind på din side, hvor du får mulighed for at bestille en ekstra. Den koster 29 kr. og vi sender så snart din betaling er gået igennem.

Hvordan er det muligt at kende forskel på tandbørsterne?

Vi har selvfølgelig sørget for, at I kan kende forskel på jeres tandbørster. På bagsiden af tandbørsten, vil der således være en, to, tre eller fire prikker. Sådan kan du let se, hvilken tandbørste, der er din.

Skriv blot en kommentar ved bestilling.

Hvilke omkostninger er der i forbindelse med produktet?
Vi har ingen skjulte omkostninger eller gebyrer forbundet med vores service. Det eneste du betaler for hos os, er din tandbørste.

Spørgsmål vedrørende
din ordre

Annullering af ordre

Du kan altid annullere din ordre ved at kontakte kundeservice enten pr. mail eller vores kontaktformular. Det er en god idé at påføre dit ordrenummer i beskeden, da det letter ekspeditionen. Når din annullering er godkendt, vil du modtage en bekræftelse på mail, og pengene vil blive frigivet. Har du betalt med MasterCard eller VisaElectron, kan pengene reserveres i op til 30 dage. Det er din aftale med din bank som bestemmer reservationens varighed.

Kan jeg ændre min ordre?
Ønsker du at ændre i din ordre, skal du kontakte kundeservice enten pr. mail eller via vores kontaktformular hvor du enten skal påføre dit ordre nummer eller mobil nr. Herudover skal du skrive hvad din henvendelse vedrører. Du har mulighed for at ændre/annullere din ordre alt efter hvor langt din ordre er i vores system. Hvis din ordre er afsendt fra vores lager, vil det ikke være muligt at annullere ordren og du skal i stedet gøre brug af din fortrydelsesret. Vær opmærksom på, at ændringer til din ordre kan udløse forsinket levering.
Hvor er min ordrebekræftelse?
Modtager du ikke en ordrebekræftelse, kan du starte med at kigge i dit spamfilter i din indbakke. Hvis den ikke er landet der, kan du kontakte kundeservice, som kan finde din ordre frem med dit mobilnummer. Her kan de kontrollere, om din angivne e-mail adresse er korrekt, rette den og sende dig en ny ordrebekræftelse.
Hvornår bliver min ordre leveret?
Forventet leveringstid vil være op til 7 hverdage med levering med PostNord eller efter ønsket leveringstid. Efter modtagelsen af første bambustandbørste vil leveringen afhænge af hvor ofte du har ønsket at modtage en ny bambustandbørste. Det vil ikke være muligt at spore din ordre, da ordren ikke sendes med track and trace.
Kan jeg tilføje en kommentar til min ordre?
Du kan altid knytte en kommentar til din ordre, som vi vil blive besvaret inden afsendelse af din ordre. Det kan fx være hvis du specielle ønsker til leveringen.

Spørgsmål vedrørende
dit abonnement

Hvordan sletter jeg mit abonnement?
Ved at logge ind på siden kan du tilpasse alle dine oplysninger. Det er her også muligt at slette din abonnementsaftale eller sætte den bero. Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på kundeservice@blackbrush.dk
Hvornår trækker i pengene?
Vi trækker beløbet fra din konto, når du laver din første bestilling. Herefter trækker vi beløbet i forbindelse med levering af din tandbørste. Du kan selv være med til at bestemme, hvornår beløbet skal trækkes. Vi anbefaler, at der sættes en leveringsdato omkring den 1. i hver måned.
Hvad gør jeg hvis jeg skal på ferie?
Hvis du skal på ferie, eller er bortrejst i en længere periode, kan du sætte dit abonnement i bero. Dette gøres via ’min side’. Herunder kan du også genoptage dit abonnement, når du er klar til det. Der er ingen omkostninger forbundet med dette.
Hvor er min faktura?
Din faktura bliver sendt til dig sammen med din ordrebekræftelse til den e-mail adresse, som du har angivet ved din bestilling.

KONTAKT Black brush

Hvis der måtte være det mindste, så tøv ikke med at skrive ind til os!

Kontakt