De mest stillede spørgsmål
Spørgsmål vedrørende
vores produkter
Udsolgt vare?
Hvordan er det muligt at få en ekstra tilsendt?
Hvis du ønsker at få tilsendt en ekstra tandbørste, enten fordi du vil have nogle til dine gæster, eller har smidt din egen væk, skal du bare logge ind på din side, hvor du får mulighed for at bestille en ekstra. Den koster 29 kr. og vi sender så snart din betaling er gået igennem.
Hvordan er det muligt at kende forskel på tandbørsterne?
Vi har selvfølgelig sørget for, at I kan kende forskel på jeres tandbørster. På bagsiden af tandbørsten, vil der således være en, to, tre eller fire prikker. Sådan kan du let se, hvilken tandbørste, der er din.
Skriv blot en kommentar ved bestilling.
Hvilke omkostninger er der i forbindelse med produktet?
Spørgsmål vedrørende
din ordre
Annullering af ordre
Du kan altid annullere din ordre ved at kontakte kundeservice enten pr. mail eller vores kontaktformular. Det er en god idé at påføre dit ordrenummer i beskeden, da det letter ekspeditionen. Når din annullering er godkendt, vil du modtage en bekræftelse på mail, og pengene vil blive frigivet. Har du betalt med MasterCard eller VisaElectron, kan pengene reserveres i op til 30 dage. Det er din aftale med din bank som bestemmer reservationens varighed.