Warning: Declaration of WCS_Query::get_endpoint_title($endpoint) should be compatible with WC_Query::get_endpoint_title($endpoint, $action = '') in /var/www/blackbrush.dk/public_html/wp-content/plugins/woocommerce-subscriptions/includes/class-wcs-query.php on line 104
Fragt og retur | Black Brush

Fragt og retur

Fragt

Fri fragt på abonnementer

Vi sender altid vores abonnementsprodukter til dig med fri fragt. Det er en unødig omkostning for dig som loyale kunde, som vi gerne vil betale. Dog har en lagt en fragt omkostning på 39kr for vores enkeltsalg.

Brev eller pakke?

Vi sender vores ordre med PostNord som brev, hvor der ikke er mulighed for track and trace. Såfremt det skulle ske din ordre ikke kommer frem mod forventning, skal du kontakte kundeservice.

Vi sender din ordre direkte hjem til dig

Vi sender din ordre med omdeling direkte hjem til din private adresse. Ønsker du derimod at modtage den på din arbejdsplads, er dette også muligt. Du skal blot notere under din forsendelse, at den skal sendes til dit arbejde med angivelse af din arbejdsplads adresse.

Modtagelse af din ordre

Vi sender din ordre med PostNord og ved første bestilling kan der gå op til 7 arbejdsdage. Herefter vil du modtage din ordre løbende alt efter hvad du har ønsket i din abonnent ordning i din bestilling. Vi sørger selvfølgelig for at administrere forsendelserne, sådan det kommer til at passe alt efter hvor ofte du ønsker at modtage din nye tandbørste. Når du modtager din nye tandbørste kan du smide din gamle brugte tandbørste ud med god samvittighed.

Retur

Jeg har fortrudt mit køb

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos Black Brush.

Hvis du har fortrudt dit køb, skal du gøre følgende:

Du skal rette henvendelse til os via vores kontaktformular eller på mail, hvor du skal påføre dit mobil nr. eller faktura nr. således vi kan finde frem til din ordre. For at du kan benytte dig af din returret skal vi modtage varen i uåbnet emballage og varen må ikke være taget i brug.

Varen skal herefter sendes til:

Black Brush IVS
Havrevænget 28
6990 Ulfborg

Du afholder de direkte udgifter i forbindelse med tilbageleveringen af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind, da du bærer risikoen for varen, indtil den er leveret hos os. Varen skal leveres retur ubrugt, samt i intakt emballage.

Undtagelser til fortrydelsesretten

Vi har ingen varer, hvor du ikke kan gøre brug af dine 14 dages fortrydelsesret efter modtagelse af varen. Det er dog vigtigt at vi modtager varen ubrugt, samt i intakt emballage.

Varen er defekt – hvordan reklamerer jeg?

Hvis du har modtaget en defekt vare, skal du kontakte kundeservice på mail, hvor du oplyser ordrenummer, beskriver fejlen, vedhæfter billeder samt kopi af din faktura/ordrebekræftelse. Vi vil herefter tage hånd om problemet og sende dig en ny vare uden beregning såfremt det vurderes fejlen er vores eller ved vores leverandør.

Der mangler en vare, eller jeg har modtaget en forkert vare

Hvis du har modtaget en forkert vare, skal du kontakte kundeservice på mail, hvor du oplyser ordrenummer, beskriver fejlen og vedhæfter billeder. Billedet skal sendes til kundeservice på mail, hvor du oplyser ordrenummer og beskriver manglerne kort.

Udsolgte varer

Hvis vores varer er udsolgt efter de er bestilt vil vi rette henvendelse til dig og finde en fælles løsning til din fordel. Du skal som kunde hos os trygt kunne stole på, at du modtager din bambustandbørste som planlagt.

KONTAKT Black brush

Hvis der måtte være det mindste, så tøv ikke med at skrive ind til os!

Kontakt